بهترین وکیل خلع ید در تهران کیست؟ 9 وکیل خلع ید + اطلاعات تماس

بهترین وکیل خلع ید

زمانی که یک فرد اموال شخص دیگر را به صورت غیر قانونی اشغال یا تصرف کند و مالک قصد باز پس گیری آن را داشته باشد، باید به وکیل خلع ید مراجعه کند. دقت داشته باشید که در این نوع از دعاوی فرد نمی‌تواند از طریق شکایت کیفری اقدام کند و تنها قادر به پیگیری شکایت خود از طریق حقوقی خواهد بود. در تهران وکیل‌های خلع ید متعددی وجود دارند و انتخاب از میان آن‌ها کار بسیار سختی است. شما باید وکیلی با تجربه و ماهر را در این زمینه پیدا کنید. در ادامه به بررسی 9 مورد از بهترین وکلای خلع ید در تهران می‌پردازیم.

بهترین وکیل خلع ید در تهران

همان طور که گفته شد، وکلای متعددی در زمینه دعاوی خلع ید در تهران مشغول به کار هستند. برخی از این وکلا نسبت به دیگران شناخته شده‌تر بوده و این مسئله به علت مهارت و تجربه بسیار بالای آن‌ها است. با شناخت این وکلا و انتخاب بهترین آن‌ها می‌توانید درصد موفقیت پرونده خود را افزایش دهید. در زمان بررسی وکلای خلع ید حتماً به پرونده‌های موفق و میزان سابقه کاری این افراد توجه داشته باشید. در ادامه شما را با بهترین وکلای خلع ید در تهران آشنا می‌کنیم.

محمد عطاریان

به جرئت می‌توان گفت محمد عطاریان بهترین وکیل خلع ید در تهران و همچنین بهترین وکیل سرقفلی این استان است. محمد عطاریان با بیش از 13 سال سابقه وکالت قادر بوده در کوتاه‌ترین زمان ممکن دعاوی ملکی شما را مورد بررسی قرار دهد و برای باز پس گیری ملک و اثبات مالکیت شما اقدام کند. علاوه بر این، محمد عطاریان در رزومه کاری خود پرونده‌های موفق متعددی دارد و با شرکت‌ها و مجموعه‌های دولتی گوناگونی همکاری کرده است.

محمد عطاریان، وکیل خلع ید

شما می‌توانید برای مشاوره حقوقی از طریق شیوه‌های متعددی همچون تماس تلفنی، مراجعه حضوری، وب سایت و… اقدام کنید. همچنین اگر قصد نوشتن یک لایحه برای دادگاه خلع ید را دارید، بهتر است از محمد عطاریان که بهترین وکیل در سعادت آباد تهران است، کمک بگیرید. این وکیل می‌تواند لایحه‌های بسیار قوی برای شما بنویسید و درصد پیروزی شما در دادگاه را افزایش دهد.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: ۰۹۱۲۷۳۷۲۵۵۱
  • وب سایت: vakilekhebreh.ir
  • آیدی اینستاگرام: mohammad_attarian@
  • آدرس: ایران، تهران، سعادت آباد

گروه وکلای دادفر

گروه وکلای دادفر

یکی از بهترین گروه‌های وکلا در استان تهران که دارای تجربه بسیار زیادی در زمینه دعاوی خلع ید بوده، گروه وکلای دادفر است. وکلای ملکی متعددی در این گروه بوده که از تجربه بسیار بالایی در دعاوی ملکی و خلع ید برخوردار هستند. این افراد بسیار مجرب بوده و می‌توانند پرونده شما را به پیروزی برسانند. هزینه مشاوره حقوقی این گروه بسیار پایین است و تقریباً تمامی افراد می‌توانند آن را پرداخت کنند.

گروه وکلای دادفر به عنوان بهترین وکلای کیفری تهران نیز شناخته می شوند.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 09122281245
  • وب سایت:  dadfarlawyers.com
  • آیدی اینستاگرام: dadfarlawyers
  • آدرس: خیابان ولیعصر-نرسیده به توانیر-کوچه شروان-ساختمان شروان-واحد ۲۱

حمیدرضا فرخی

حمیدرضا فرخی

حمیدرضا فرخی نیز از جمله وکلایی بوده که سال‌ها به عنوان وکیل خلع ید مشغول به کار است. این وکیل به عنوان وکیل پایه یک دادگستری تهران در زمینه دعاوی ملکی 15 سال سابقه دارد و توانسته است تعداد زیادی از پرونده‌های خود را به موفقیت برساند. حمیدرضا فرخی یکی از اعضای مرکز وکلای قوه قضاییه بوده و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته فقه و حقوق جزا به پایان رسانده است. در واقع می‌توان گفت این وکیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای دعاوی خلع ید محسوب می‌شود. شما می‌توانید از طریق شماره‌های تماس این وکیل مشاوره غیر حضوری نیز دریافت کنید.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 09127299464
  • آدرس: تهران، خیابان شهید مطهری، نرسیده به بزرگراه مدرس، پلاک 270، واحد 14

بهاره فیض

بهاره فیض

بهار فیض یکی از بهترین وکلا در زمینه دعاوی ملکی و خلع ید است. این وکیل تحصیلات خود را در رشته حقوق در دانشگاه شهید بهشتی به پایان رسانده و رتبه 30 کانون وکلای دادگستری تهران را به دست آورده است. این وکیل حدود 10 سال سابقه کاری درخشان دارد و توانسته است در دعاوی مختلفی همچون ملکی، حقوقی، جزائی، تجاری، خانواده، ارث و… موفقیت زیادی به دست آورد. شما می‌توانید در دعاوی خلع ید نیز از این وکیل کمک بگیرید و درصد موفقیت خود را افزایش دهید.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 09124478815
  • سایت: baharefeiz.com
  • آدرس: تهران، خیابان وحید دستگردی (ظفر)، خیابان مصدق شمالی (نفت شمالی)، خیابان دامغانی (یازدهم)، پلاک 38، واحد 2

دکتر محمد تقی زاده

دکتر محمد تقی زاده به عنوان وکیل خلع ید بسیار حاذق و با تجربه شناخته شده است. ایشان در رشته حقوق از دانشگاه دولتی علامه طباطبایی تهران فارغ‌التحصیل شده‌اند و بسیار با صبر و حوصله هستند. از جمله مهم‌ترین محاسن این وکیل نسبت به سایر وکلا می‌توان به صداقت، پاسخگویی دقیق به تمامی سؤالات فرد و… اشاره کرد. این وکیل سابقه وکالت در پرونده‌های جنجالی و بزرگ را نیز داشته است و یکی از بهترین وکلای خلع ید تهران محسوب می‌شود.

گفتنی است ایشان از بهترین وکلای چک برگشتی نیز محسوب می شوند.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 09121722464
  • آدرس: تهران، بلوار اصلی سعادت آباد، نبش خیابان 32، پلاک 116، ساختمان خانه سبز، طبقه دوم، واحد 4

المیرا شیخی طامه

المیرا شیخی طامه

اگر قصد دارید نسبت به فردی شکایت حقوقی مبنی بر خلع ید کنید، بهتر است حتماً از المیرا شیخی طامه کمک بگیرید. این وکیل دارای 13 سال سابقه وکالت در زمینه دعاوی ملکی و خلع ید است و توانسته تعداد زیادی از پرونده‌های خود را به پیروزی برساند. این وکیل تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی به اتمام رسانده است. شما می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از المیرا شیخی طامه مشاوره حقوقی دریافت کنید.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: ٠٩١٢٢٣٨٩٦٣٤
  • آدرس: تهران، بزرگراه جلال آل احمد، بعد از پل آزمایش، پلاک 195، طبقه 2

مهدی بنار

مهدی بنار

از دیگر وکلای خلع ید که سابقه طولانی در این دعاوی داراست، می‌توان به مهدی بنار اشاره کرد. این وکیل 18 سال سابقه کار در زمینه دعاوی مختلف حقوقی دارد و توانسته است تعداد زیادی از پرونده‌های خود را به موفقیت برساند. مهدی بنار وکالت تعداد زیادی از شرکت‌های تجاری و هلدینگ و شرکت‌های دانش بنیان را نیز بر عهده داشته است. این وکیل مدارک کارشناسی ارشد حقوق ثبت و دکترای حقوق بین‌الملل از دانشگاه‌های معتبر دارد.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 09125173540
  • آدرس: تهران، فاطمی، خیابان زرتشت غربی، روبروی مدیریت شعب بانک سپه، پلاک 9، طبقه 5

پروین زاهدی نیا

پروین زاهدی نیا

پروین زاهدی نیا نیز یک وکیل خلع ید حاذق در تهران است. این وکیل سابقه 13ساله در زمینه دعاوی خلع ید دارد و توانسته است پرونده‌های متعددی را با موفقیت به پایان برساند و حق را به صاحبش بازگرداند. این وکیل برای مراجعان خود امکان مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری را فراهم کرده است و شما می‌توانید بدون نیاز به حضوری فیزیکی در دفتر این وکیل به راحتی از طریق شماره‌های تماس به پاسخ تمامی سؤالات خود دست پیدا کنید.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: ۰۹۱۲۲۰۱۶۸۵۸
  • آدرس: تهران، اتوبان شهید باکری، روبروی هایپراستار، ساختمان آرمیتا، پلاک 9، طبقه 2، واحد 31

محمد رضا فولادی

محمد رضا فولادی

محمدرضا فولادی را می‌توان به عنوان یک وکیل خلع ید معرفی کرد که از مهارت و تجربه بسیار بالایی برخوردار است. این وکیل در مراکز آموزش عالی در رشته حقوق تدریس می‌کند و از تجربه زیادی در زمینه‌های مختلف برخوردار است و می‌تواند پرونده‌های شما را به نتایج عالی برساند. این وکیل در رزومه خود تدوین و تهیه دو مجموعه آموزشی عالی را نیز دارد و یکی از استادان به نام در زمینه حقوق محسوب می‌شود. شما می‌توانید از طریق شماره تماس این وکیل با وی تماس گرفته و در مورد دعاوی مختلف خود از وی کمک بگیرید.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02186035779
  • آدرس: تهران، کمی بالاتر از میدان ولیعصر، خیابان دانش، پلاک 22، واحد 3

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با وکلای خلع ید در تهران و اطلاعات تماس آن‌ها آشنا کنیم. وکلای متعددی در زمینه خلع ید یا موضوعاتی مثل مطالبه وجه مشغول به کار هستند. با شناخت بهترین وکیل خلع ید راحت‌تر می‌توانید در دعاوی خود به موفقیت برسید. از جمله این وکلا می‌توان به محمدرضا فولادی، مهدی بنار، پروین زاهدی نیا، گروه وکلای دادفر و… اشاره کرد.

وکیل خلع ید

علاوه بر اینها محمد عطاریان نیز یکی از بهترین وکلای دعاوی خلع ید است که به شما امکان استفاده از مشاوره‌های غیر حضوری را می‌دهد. شما می‌توانید از طریق وب سایت این وکیل به راحتی از مشاوره‌های او بهره‌مند شوید.

 

سوالات رایج

بهترین وکیل خلع ید در تهران کیست؟

از بهترین وکیل خلع ید میتوان به محمد عطاریان، گروه وکلای دادفر، حمیدرضا فرخی و بهاره فیض و.. اشاره کرد.

دعوای خلع ید چیست؟

خلع ید دعوایی است که در آن فرد تصرف کننده از ملک مالک خارج می‌گردد. در این دعوی، مالک ادعا می‌کند که مالی که به او تعلق دارد، بدون اجازه و رضایت او، با قهر و غلبه و عدوان در تصرف فرد دیگری قرار گرفته است.

administrator

8 نظر به “بهترین وکیل خلع ید در تهران کیست؟ 9 وکیل خلع ید + اطلاعات تماس”

  • مرادی

    اگر سر مالکیت زمین پدری با شهرداری مشکل داشته باشیم هم میتونیم به وکیل خلع ید مراجعه کنیم؟ لازم به ذکره که زمین سند رسمی نداره

    • VakileKhebreh

      با سلام
      بله میتوانید. لیکن نیاز بررسی دقیق موضوع و ملاحظه اسناد و مدارک است.

  • ساعد

    ببخشید پرونده های خلع ید معمولا چه مدت طول میکشه تا به اعلام حکم قطعی برسه؟ و آیا امکان تجدید نظر هم داره؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      معمولاً هشت الی دوازده ماه.
      لیکن توجه داشته باشید در امورات حقوقی و دعاوی که در محاکم دادگستری مطرح می‌شود، تعیین زمان ممکن نیست. زیرا عوامل مختلفی در اثناء کار بر روند پرونده تأثیر می‌گذارند که نوعاً امکان پیش‌بینی آنها وجود ندارد.

  • مهدی دولتی

    ببخشید شکایات مربوط به حوزه خلع ید صرفا باید برای اختلاف بر سر زمین باشه یا برای کلیه اموال دیگر هم قابل تنظیم است؟

  • Omid

    ما یکی از فامیلامون یه گربه تازه گرفته بعد هنوز نه شناسنامه ای ثبت کرده نه عکسی چیزی با این گربه هه داره بعد مثکه در باز بوده یه روز گربه هه رفته بیرون و یکی از همسایه ها گربه رو گرفته برده خونه و الان زیر بار نمیره که گربه برای ایناس که بیاره پسش بده با وجود دوتا شاهد و همچنین با کمک وکیل خلع ید میشه پرونده تشکیل داد؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      خیر. گربه و سایر حیواناتی که نگهداری آنها مبنای عقلایی ندارد، مالیت نداشته و امکان طرح و پیگیری دعاوی در مورد آنها وجود ندارد

نظر دهید