بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران کیست؟ لیست 9 تا از وکلای پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری تهران

معمولاً افرادی که به مشکلات حقوقی برمی‌خورند، به دنبال بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران هستند. در استان تهران تعداد زیادی وکیل پایه یک وجود دارد و انتخاب یکی از آن‌ها کار بسیار سختی است و ممکن است شما را با دردسر مواجه کند. برای انتخاب وکلای پایه یک دادگستری باید بدانید که این افراد باید از مهارت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند به‌خوبی از شما و حقتان دفاع کنند. در زمان انتخاب وکیل حتماً به تجربۀ وی و پروانه وکالت او توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید بیشتر با این وکلا آشنا شوید بهتر است در ادامۀ مطلب با ما همراه باشید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری

همان‌طور که گفته شد در شهر تهران تعداد وکلای پایه یک دادگستری بسیار زیاد است. این وکلا دارای تجربیات و سابقۀ کاری متفاوتی هستند. شما می‌توانید با شناخت این وکلا و مهارت‌های آنان راحت‌تر دست به انتخاب بزنید. در ادامه شما را با 10 وکیل حرفه‌ای و تجربه‌های آن‌ها آشنا می‌کنیم:

محمد عطاریان

محمد عطاریان

به‌جرئت می‌توان گفت محمد عطاریان بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران است. محمد عطاریان به عنوان بهترین وکیل در سعادت آباد با بیش از 13 سال سابقۀ وکالت می‌تواند به‌خوبی پرونده‌های شما را برعهده بگیرد. ایشان با وزارت‌خانه‌ها و مجموعه‌های دولتی متعددی همکاری داشته و از تجربۀ بسیار بالایی برخوردار است.

شما می‌توانید برای مشاورۀ حقوقی از طریق روش‌هایی همچون تماس تلفنی، مراجعه حضوری و… نیز به محمد عطاریان که بهترین وکیل انحصار وراثت نیز است، مراجعه کنید. علاوه بر این شما می‌توانید برای تنظیم لایحه نیز از این وکیل پایه یک تهران کمک بگیرید و درصد موفقیت خود در پرونده‌تان را افزایش دهید. مهم‌ترین رکن کار محمد عطاریان صداقت است و همواره برای اجرای عدالت تلاش می‌کند.

از دکتر عطاریان به عنوان بهترین وکیل ثبتی تهران نیز یاد می شود.

اطلاعات تماس

شیما راکی

شیما راکی

شیما راکی را نیز می‌توان به‌عنوان بهترین وکیل دادگستری معرفی کرد. وی دارای تحصیلات آکادمی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران است و سابقۀ وکالت 10 ساله دارد. افرادی که روی انتخاب وکیل حساسیت بسیار بالایی دارند، می‌توانند از شیما راکی برای پرونده‌های خود کمک بگیرند. شیما راکی خدمات مختلفی در زمینۀ دعاوی حقوقی، ملکی، خانواده، کیفری و… ارائه می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید برای مشاوره‌های حقوقی نیز از ایشان کمک بگیرید.

اطلاعات تماس

  • شمارۀ تلفن: 02177882506
  • آدرس: تهران‌پارس، پایین‌تر از فلکۀ سوم، کوچه علیدوستی، پلاک ۱، طبقۀ ۳، واحد 9

دکتر احمد زهره وند

دکتر احمد زهره وند

دکتر احمد زهره‌وند یکی دیگر از وکیل پایه یک دادگستری در تهران است که از سابقۀ کاری و تجربۀ بسیار بالایی برخوردار است. وی بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یک وکیل خبره جهت دعاوی خود هستند. کیفیت خدمات دکتر زهره‌وند بسیار بالا است و مراجعان بسیار زیادی نیز دارد و برای مراجعه به وی ممکن است مدت‌ها در صف انتظار باشید. از جمله تجربیات کاری ایشان می‌توان به همکاری با شرکت‌های دولتی و خصوصی، وکالت در پرونده‌های متعدد حقوقی و کیفری، ملکی و… اشاره کرد. دکتر زهره وند یکی از بهترین وکیل شمال تهران هستند.

اطلاعات تماس

دکتر محسن اسماعیلی

دکتر محسن اسماعیلی

دکتر محسن اسماعیلی یک وکیل پایه یک دادگستری تهران است که از تجربه و مهارت بسیار بالایی برخوردار است. ایشان در کارنامۀ کاری صدها پرونده موفق دارد و می‌تواند پرونده‌های شما در زمینه‌های حقوقی، خانوادگی، ملکی و… را بر عهده بگیرد. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که مهارت محسن اسماعیلی در زمینۀ دعاوی ملکی نیز بسیار بالا است و در دانشگاه‌های مطرح تهران در زمینۀ حقوق املاک تدریس می‌کند.

اطلاعات تماس

  • شمارۀ تماس: 09123324947
  • آدرس: تهران، میدان ونک، کوچۀ صانعی، ساختمان صدف، طبقۀ 3 غربی، واحد 34، دفتر وکالت محسن اسماعیلی

سید عرفان فاضلی

سید عرفان فاضلی

سید عرفان فاضلی یکی دیگر از وکلای پایه یک دادگستری است که مهارت بالایی دارد. او نیز دارای 10 سال سابقۀ کاری در زمینۀ پرونده‌های حقوقی و کیفری است و توانسته تعداد زیادی از پرونده‌هایش را به نتیجۀ مطلوب برساند. شما نیز می‌توانید برای دعاوی حقوقی و کیفری خود از سید عرفان فاضلی کمک بگیرید. ایشان به عنوان بهترین وکیل غرب تهران، در کوتاه‌ترین زمان مشکلات شما را حل می‌کند و از باخت شما در دادگاه جلوگیری می‌کند.

اطلاعات تماس

  • شمارۀ تلفن: 09128018460
  • آدرس: تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، نبش کوچۀ نوزدهم، پلاک ۲۴، طبقۀ دوم، واحد ۳

دکتر امین گلریز

دکتر امین گلریز با رتبۀ یک دکترا حقوق به‌عنوان وکیل پایه یک دادگستری تهران با مهارت بسیار بالا شناخته شده است. علاوه بر این دکتر امین گلریز توانسته رتبۀ دوم کارآموزی قضاوت را نیز به دست آورد و به یکی از بهترین وکلای دادگستری تبدیل شود. وی کتاب شرح قانون مجازات اسلامی را نوشته است و یکی از تخصصی‌ترین وکلا در زمینۀ پرونده‌های کیفری، حقوقی و… است. ایشان توانسته در طول سال‌های کاری خود پرونده‌های متعددی را به موفقیت برساند.

اطلاعات تماس

  • شمارۀ تلفن: 09121691987
  • آدرس: زعفرانیه (سه‌راه زعفرانیه)، ابتدای خیابان آصف (اعجازی)، برج امین، طبقۀ 7، واحد 703

زهره رستگار

زهره رستگار

اگر به دنبال وکیل دادگستری تهران هستید بهتر است با زهره رستگار آشنا شوید. ایشان حدود 23 سال سابقۀ وکالت در زمینه‌های مختلف را دارد و یکی از محبوب‌ترین وکلای پایه یک استان تهران محسوب می‌شود. زهره رستگار پرونده‌های مختلفی همچون امور گمرکی، وکالت در دیوان عالی، وکالت در سازمان‌های دولتی و خصوصی را بر عهده داشته است و توانسته تمامی آن‌ها را به موفقیت برساند. در واقع می‌توان گفت زهره رستگار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پرونده‌های حقوقی دشوار است.

اطلاعات تماس

  • شمارۀ تلفن: 02144141581
  • وب‌سایت: zohrehrastegarlaw.com
  • آدرس: تهران، خیابان ناصر حجازی، فردوس غرب، بین ورزی و پروانه، ساختمان نگار، پلاک 435، طبقۀ 3، واحد 2

دکتر محمد روحی

دکتر محمد روحی وکیل

اگر می‌خواهید برای دعاوی ملکی وارثی خود یک وکیل پایه یک خبره را انتخاب کنید، بهتر است دکتر محمد روحی را در نظر داشته باشید. ایشان در زمینۀ دعاوی مختلف ملکی، مصادرۀ اموال، وصیت و ارث، کمیسیون مادۀ صد شهرداری و… فعالیت دارد و توانسته تعداد زیادی از پرونده‌های خود را به پیروزی برساند. وی علاوه بر دکترای حقوق در رشتۀ فلسفه و کلام نیز مدرک کارشناسی ارشد دریافت کرده است و از طریق این رشته و سخنوری بسیار تأثیرگذار می‌تواند دعاوی را به نفع شما پیش ببرد.

اطلاعات تماس

  • شمارۀ وکیل پایه یک دادگستری: 02188519686
  • وب‌سایت: drrohi.ir
  • آدرس: شهید بهشتی، صابونچی (مهناز)، پلاک ۲۶، طبقۀ ۲، واحد ۲۴

مجتبی محمدی

مجتبی محمد نیز یک وکیل پایه یک دادگستری تهران است که در زمینۀ مشاوره‌های حقوقی و کیفری، دعاوی املاک و… فعالیت می‌کند. ایشان توانسته تحصیلات دکترا خود را در رشتۀ حقوق بین‌الملل به اتمام برساند. مجتبی محمد به سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیسیون حقوق بشر، شرکت پترو امید آسیا و… نیز مشاورۀ حقوقی داده است.

مجتبی محمدی

اطلاعات تماس

  • شمارۀ تلفن: 09126095750
  • آدرس: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان 12 (علی‌اکبر) پلاک 41 واحد 4

حسین جمالی

حسین جمالی

از دیگر وکلای دادگستری که تجربۀ موفقی در زمینۀ پرونده‌های حقوقی، کیفری، ملکی و… دارد، می‌توان به حسین جمالی اشاره کرد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه معتبر است و در شهر تهران فعالیت دارد. حسین جمالی کتاب‌های متعددی در مورد مبحث‌های مختلف حقوقی نوشته و از این طریق به شهرت بسیار بالایی دست پیدا کرده است. علاوه بر این بسیاری از شرکت‌های دولتی و خصوصی در زمینۀ مسائل مختلف خود از حسین جمالی مشاوره دریافت کرده‌اند. با مراجعه به حسین جمالی شانس موفقیت پروندۀ خود را به میزان زیادی افزایش می‌دهید.

اطلاعات تماس

  • شمارۀ تلفن: 09122366567
  • وب‌سایت: jamalilawyer.com
  • آدرس: تهران، میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، بعد از شهرداری روبه‌روی ایستگاه اتوبوس بهنام، نبش کوچۀ مجاهد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با وکیل پایه یک دادگستری تهران آشنا کنیم. همان‌طور که گفته شد وکلای مختلفی در زمینۀ حل دعاوی حقوقی، ملکی، کیفری و… در تهران فعالیت دارند و شناخت آن‌ها به شما برای انتخاب کمک می‌کند. از جمله این وکلا می‌توان به شیما راکی، دکتر زهره‌وند، حسین جمالی، مجتبی محمدی، محمد روحی و… اشاره کرد.

محمد عطاریان، بهترین وکیل تهران

محمد عطاریان نیز یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران و همچنین بهترین وکیل مهریه است و شما می‌توانید از طریق وب‌سایت، مراجعۀ حضوری و مشاورۀ تلفنی با ایشان در تماس باشید و برای حل دعاوی مختلف خود از وی کمک بگیرید.

 

سوالات رایج

هر فرد میتواند چند وکیل داشته باشد؟

در جرائم در صلاحیت دادگاه کیفری یک، نظامی یک، دادگاه انقلاب در مواردیکه با تعدد قاضی رسیدگی می کند هریک از طرفین می توانند حداکثر سه وکیل و در سایر جرائم هر فرد میتواند حداکثر دو وکیل داشته باشند.

آیا می‌توان از وکیل رایگان استفاده کرد؟

متهم و شاکی می‌توانند از دادگاه درخواست وکیل تسخیری کنند. دادگاه پس از احراز شرایط، مدافع تسخیری را در اختیار فرد قرار می‌دهد.

 

administrator

8 نظر به “بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران کیست؟ لیست 9 تا از وکلای پایه یک دادگستری”

  • پارسا جلائی

    راستش من همیشه برام سوال بوده که وکیل پایه یک دادگستری یعنی چی؟ یعنی وقتی این عبارت پایه یک قبل از اسم یه وکیل میاد بیانگر تحصیل بیشتره یا تجربه موفق بیشتر یا چی اصلا

    • VakileKhebreh

      با سلام
      وکلا در بدو ورود دارای پروانه پایه دو هستند. وکیل پایه یک دادگستری کسی است که دارای تجربه بیشتری است و پس از طی دوران مشخص و گذران دوره‌های علمی و عملی در آزمون دیگری به نام اختبار شرکت کرده و در صورت قبولی پروانه پایه یک دریافت میکند.

  • حمید هاشمی

    البته که وکیل های پایه یک دادگستری زیادی تو تهران و شهر های دیگه داریم و خب قطعا هیچکس نمی تونه اسم همشونو بیاره ولی خب همین که شما یه همچین لیستی برای ما درست کردین کمک میکنه تا حد زیادی بتونیم تصمیم گیری بهتری داشته باشیم دمتون گرم

    • VakileKhebreh

      سپاس از همراهی شما و موفق باشید در صورت نیاز می تونید برای دریافت شماوره رایگان با ما در تماس باشید

  • امید یاسینی

    اگر ماشین به سرقت رفته باشه و بعدش طرف با ماشین تصادف کرده باشه یا هر نوع کار خلافی انجام داده باشه مالک ماشین هم پاش گیره؟

  • ناشناس

    اگر برای رابطه نامشروع از همسر خود شکایت داشته باشیم چطور می تونیم شکایت کنیم ازش؟ با چه حکمی و چه مدارکی لازم داریم؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      روابط نامشروع مصادیق مختلفی دارد که هر کدام نیاز به یک ادله خاص دارد.

نظر دهید