بهترین وکیل در سعادت آباد را بشناسید! 8 وکیل در سعادت آباد تهران + اطلاعات تماس

بهترین وکیل سعادت آباد

وکلا افرادی تحصیل‌کرده و حرفه‌ای هستند که به حل مشکلات قانونی و حقوقی شهروندان می‌پردازند. این افراد با دانش کاملی که از مبانی حقوقی کشور و قوانین دارند به افراد کمک می‌کنند تا به حق ‌و حقوق خود برسند. اگر ساکن محدودۀ سعادت‌آباد هستید و می‌خواهید بهترین وکیل در سعادت آباد را استخدام کنید تا انتهای این مقاله با ما باشید. در این مطلب سعی کرده‌ایم فهرستی از بهترین وکلا در این محدوده از شهر تهران را به شما معرفی کنیم.

وکیل در سعادت‌آباد تهران

برای یافتن وکیل، روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید از طریق فضای مجازی یا اینترنت به جست‌وجوی وکلا در منطقۀ خود بپردازید. یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن وکیل پرس‌وجو از اطرافیان است. برای یافتن بهترین وکیل سعادت آباد تهران می‌توانید از همین روش‌ها استفاده کنید.

البته توجه کنید که پس از شناخت وکیل، دربارۀ وی تحقیق کنید و از سوابق خدمات و پرونده‌های موفق او مطلع شوید. ما با بررسی و تحقیق جامع توانسته‌ایم 8 نفر از بهترین وکلا در محدودۀ سعادت‌آباد را شناسایی کنیم. در ادامه، این وکلای مجرب را معرفی کرده و اطلاعات تماس ایشان را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

1- محمد عطاریان

وکیل خبره

محمد عطاریان را می‌توان به‌عنوان بهترین وکیل در سعادت آباد معرفی کرد. آقای عطاریان با بیش از 10 سال تجربۀ وکالت توانسته است پرونده‌های حقوقی متعددی را به سرانجام برساند و در زمینۀ احقاق حقوق موکلین خود اقدام کند. محمد عطاریان به عنوان بهترین وکیل ثبتی تهران دانش‌آموختۀ حقوق قضایی است که قبل از شروع کار وکالت به شکل شخصی در چندین مجموعه و وزارت‌خانۀ دولتی به‌عنوان مشاور حقوقی و وکیل به فعالیت مشغول بوده است.

وکیل با تجربه آقا در سعادت آباد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب وکیل باید بدان توجه کنید، دقت به پروانۀ وکالت وکیل موردنظر است. آقای محمد عطاریان به عنوان بهترین وکیل مالیاتی تهران با پروانۀ وکالت به شمارۀ 22658 سال‌هاست مشغول فعالیت در حوزۀ وکالت است. برای گرفتن وقت مشاورۀ حضوری یا مشاورۀ تلفنی با آقای عطاریان می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

  • آدرس وب‌سایت: https://vakilekhebreh.ir
  • شمارۀ تماس: 09127372551
  • آدرس: ایران، تهران – سعادت‌آباد
  • آدرس ایمیل: info@vakilekhebreh.ir
  • آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/mohammad_attarian

2- محمد تقی‌زاده

می‌توان محمد تقی‌زاده را هم به‌عنوان بهترین وکیل در سعادت آباد معرفی کرد. آقای محمد تقی‌زاده با بیش از 8 سال سابقۀ وکالت یکی از وکلای باتجربه در امور مختلف حقوقی از جمله ، حضانت فرزند، اخذ نفقه، تقسیم مال و جهیزیه، امور مربوط به کلاه‌برداری، دیه، تجاوز به عنف، روابط نامشروع، مزاحمت، نزاع، مواد مخدر، امور ملکی و… است.

باید یادآور شد ایشان یکی از بهترین وکلای طلاق توافقی در تهران نیز هستند.

محمد تقی زاده وکیل

آقای تقی‌زاده دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترای حقوق و عضو رسمی کانون وکلای مرکز با شماره پروانۀ 25644 است. این وکیل حرفه‌ای با بیش از 400 پروندۀ موفق به شما کمک می‌کند که از پروندۀ حقوقی خود بهترین نتیجه را بگیرید.

اطلاعات تماس

  • آدرس دفتر: استان تهران، بلوار اصلی سعادت‌آباد، نبش خیابان 32، پلاک 116، ساختمان خانۀ سبز، طبقۀ دوم، پلاک 4
  • شماره‌های تماس: 091217224640218612722802186129690

3- سمیه حسینی دُخت

خانم سمیه حسینی‌دخت یک وکیل سعادت آباد است که در کلیۀ امور حقوقی سابقۀ وکالت دارد. خانم حسینی‌دخت بیش از 10 سال سابقۀ کاری دارد و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است. این وکیل در اموری مانند  حضانت، طلاق، مهریه، امور کیفری و بسیاری دیگر از زمینه‌ها سابقۀ وکالت و فعالیت حقوقی دارد. ایشان جزو بهترین وکیل خانواده تهران نیز به شمار می آیند.

برای ارتباط با این وکیل می‌توانید ابتدا با وی به شکل تلفنی مشورت کرده و پس از آن برای نشان‌دادن مدارک و گفت‌وگوی رودررو وقت مشاوره حضوری بگیرید. دفتر اصلی این وکیل در سعادت‌آباد تهران قرار دارد، اما برای سهولت دسترسی تمامی مردم عزیز تهران ایشان دارای یک دفتر فعال هم در شهر پرند هستند. راه‌های ارتباطی با سمیه حسینی‌دخت به شرح زیر است:

  • آدرس دفتر سعادت‌آباد: سعادت‌آباد، پایین‌تر از میدان فرهنگ، جنب برج آبی، پلاک 29، طبقۀ 4، واحد 25
  • آدرس دفتر پرند: پرند، دور میدان استقلال، جنب قنادی کوک، بلوک E6، طبقۀ 7، واحد 304
  • شماره‌های تماس: 0912396572909003965729
  • آدرس اینستاگرام: hoseini@

4- دکتر ساره ملی بختیاری

ساره بختیاری

اگر به دنبال بهترین وکیل در سعادت آباد هستید، دکتر ساره ملی بختیاری یکی دیگر از بهترین وکلا در این محدوده از شهر تهران است. خانم ساره بختیاری دارای مدرک دکترای حقوق عمومی، کارشناسی ارشد حقوق عمومی از دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. دکتر ملی بختیاری تمامی مدارک تحصیلی خود را با رتبه‌های بسیار عالی و زیر 10 کسب کرده است و در امور حقوقی مختلف دارای بیش از 10 سال تجربۀ وکالت است و گفتنی است از ایشان از بهترین وکیل ملکی نیز به حساب می آیند.

برای ارتباط با ساره ملی بختیاری از طریق روش‌های زیر اقدام کنید:

  • آدرس دفتر: سعادت‌آباد، سرو غربی، نرسیده به بلوار پاک‌نژاد، خیابان شکوفه، نبش جوی پا، ساختمان صنوبر، واحد ۱۱
  • شماره‌های تماس: 26618894-02109124265634
  • آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/vakil_bakhtiary

5- دکتر مجتبی محمدی

آقای دکتر مجتبی محمدی به‌عنوان یک وکیل باتجربه آقا در سعادت آباد تهران شناخته می‌شود. دکتر محمدی دارای مدارج تحصیلی و سوابق شغلی و کاری درخشان در حوزۀ حقوق است که او را به‌عنوان یکی از بهترین وکلای تهران معرفی می‌کند.

دکتر محمدی دارای مدرک دکترای حقوق بین‌الملل است و علاوه بر داشتن مدرک وکالت کانون وکلا، دارای مدرک IBA یا مدرک وکالت کانون وکلای بین‌المللی است. این وکیل با تسلط کامل و مهارت بر مذاکرات بین‌المللی به‌عنوان یکی از بهترین وکلا در حوزۀ امور بین‌الملل معرفی می‌شود. شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر با دکتر محمدی وقت مشاوره بگیرید:

  • آدرس دفتر سعادت‌آباد: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان 12 (علی‌اکبر)، پلاک 41، واحد 4
  • آدرس دفتر ستاری: اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، نرسیده به چهارراه سلیمی جهرمی، ساختمان دفتر خدمات قضایی‌، پلاک 192، طبقۀ 5 و 12
  • شماره تماس‌های دفتر سعادت‌آباد: 22099700-02122093600-021
  • شماره تماس‌های دفتر ستاری: 44969002-02144969001-021
  • شماره موبایل: 09121212133

6- احسان عابدین

می‌توان احسان عابدین را به‌ عنوان  یکی از وکیل با تجربه آقا در سعادت آباد در حوزۀ امور ملکی و گمرکی معرفی کرد. اگر در این حوزه دچار مشکلات حقوقی شده‌اید می‌توانید به این وکیل مجرب اعتماد کنید. احسان عابدین دارای 12 سال سابقۀ وکالت و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز است. این وکیل علاوه بر امور گمرکی در حوزۀ امور کیفری هم بسیار باتجربه است و پرونده‌های موفق حقوقی زیادی در این حوزه‌ها دارد. راه‌های ارتباط با احسان عابدین در ادمه درج شده است:

  • آدرس دفتر: سعادت‌آباد، خیابان علامۀ شمالی، برج علامه، طبقۀ 8، واحد B
  • تلفن دفتر: 22350512-021
  • شمارۀ همراه: 09123956043

7- فهیمه طهماسبی

فهیمه طهماسبی وکیل خانم در سعادت آباد

فهیمه طهماسبی یکی از باتجربه‌ترین وکیل خانم در سعادت آباد است که با سابقۀ درخشان 21 سال وکالت موفق می‌تواند به‌عنوان بهترین وکیل در سعادت آباد معرفی شود. این وکیل مجرب دعاوی مختلف حقوقی را وکالت می‌کند. از جمله حوزه‌های مورد تسلط خانم فهیمه طهماسبی می‌توان به دعاوی مربوط به امور خانواده از جمله طلاق و مهریه، انواع دعاوی کیفری از جمله خیانت ‌در امانت و کلاه‌برداری و انواع دعاوی ملکی مانند مطالبۀ ارث اشاره کرد.

همچنین شما می‌توانید برای تنظیم قراردادها، مطالبه چک و مواردی در این حوزه هم به ایشان مراجعه کنید. برای اعطای وکالت امور حقوقی خود به خانم طهماسبی می‌توانید از طریق روش‌های ارتباطی زیر با ایشان تماس بگیرید یا با گرفتن وقت قبلی به دفتر ایشان مراجعه کنید:

  • آدرس دفتر: سعادت‌آباد، ضلع جنوب شرقی، چهارراه سرو، نبش خیابان بهار یکم، ساختمان آرمن، پلاک 56، طبقۀ دوم، واحد 3
  • شمارۀ تلفن دفتر: 22092425-021
  • شمارۀ همراه: 09123372521

قبل از خواندن آخرین وکیل، پیشنهاد میکنیم مطلب بهترین وکیل کیفری تهران را نیز بخوانید.

8- علی طلایی

می‌توان علی طلایی را هم به‌عنوان بهترین وکیل در سعادت آباد معرفی کرد. این وکیل متخصص دارای سوابق درخشان کاری در حوزۀ حقوق داخلی و بین‌المللی به‌شمار می‌رود و بیش از 20 سال است که مشغول به امر وکالت است. علی طلایی دارای سوابق درخشانی از جمله نمایندگی کانون وکلای ایران در مجمع جهانی 2 سالانه MUNDIAVOCAT و سرپرستی تیم وکلای دادگستری کشورمان در تورنمنت جهانی مجارستان و آنتالیای ترکیه و بسیاری سوابق درخشان دیگر است.

وکیل علی طلایی

از جمله زمینه‌های فعالیت این وکیل مجرب می‌توان به تنظیم شکوائیه و دفاعیه، دعاوی مالی و تجاری، دعاوی خانوادگی، امور مربوط به خلع ید اشاره کرد.

در سایت ایشان آمده:

علی طلایی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر گروه حقوقی وکلای ایرانی است و دفتر وکالت وی بیش از بیست سال است که با همکاری گروهی از وکلای پایه یک دادگستری وکالت صدها پرونده حقوقی و کیفری و تجاری و جنایی را تاکنون به عهده داشته است. او هم چنین عضو کانون وکلای بین‌المللی است و هم‌اکنون به عنوان مشاور حقوقی شرکت‌های داخلی و خارجی فعالیت مستمر دارد.

در ادامه، کلیۀ راه‌های ارتباطی با آقای علی طلایی برای شما درج شده است:

  • آدرس دفتر: سعادت‌آباد، بلوار 24 متری، نبش سوم شرقی، پلاک 35، واحد 302
  • شمارۀ تلفن دفتر: 26767637-021
  • آدرس وب‌سایت: http://www.talaeilawfirm.com

9- حمید بذرپاچ

نهمین وکیلی که در این مقاله معرفی می کنیم، دکتر حمید بذرپاچ است. در سایت این وکیل ذکر شده:

 ما باور داریم که هر فرد حق دفاع از خود و حقوقش را دارد. در وکالت، تعهد ما این است که به شما در حفظ این حقوق کمک کنیم. با تجربه‌ای بیش از ۱۰ سال در زمینه حقوق، تیم وکلای ما با افتخار به شما خدمات حقوقی با کیفیت و قابل اعتماد را ارائه می‌دهد.

 

  • آدرس: تهران.سعادت آبا‌د.خیابان سرو غربی.نرسیده به خیابان بخشایش.مجتمع سفیر. واحد ۱۶
  • تلفن: ۳۳۳۴۰۸۵۴۰۹۱۲۷۶۷۸۷۵۱
  • ایمیل: info@bazrpach.ir
  • سایت: https://bazrpach.ir

کلام پایانی

اگر در محدودۀ سعادت‌آباد شهر تهران به دنبال وکیل می‌گردید، ما سعی کردیم در مقالۀ پیشرو به تعدادی از بهترین و متخصص‌ترین وکلا در این محدوده اشاره و راه‌های ارتباطی آن‌ها را برای شما درج کنیم.

محمد عطاریان

در کنار سایر وکلای معرفی‌شده، می‌توان آقای محمد عطاریان را به‌عنوان بهترین وکیل در سعادت آباد معرفی کرد. این وکیل مجرب با تکیه ‌بر تخصص و دانش حقوقی گستردۀ خود توانسته است پرونده‌های حقوقی پیچیده و لاینحل را به نتیجه برساند. راه‌های ارتباطی با آقای عطاریان در این مقاله ذکر شده است.

 

سوالات پرتکرار شما

بهترین وکیل در سعادت آباد کدام است؟

از بهترین وکیل سعادت آباد میتوان به محمد عطاریان، علی طلایی، مجتبی محمدی و … اشاره کرد.

هزینه وکیل خوب و با تجربه در سعادت آباد چقدر است؟

هزینه وکیل به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن موضوع پرونده است، اینکه مشکل شما ملکی است یا حقوقی و اینکه پرونده تا چه میزان پیچیدگی دارد، در میزان دستمزد وکیل اثرگذار است.

administrator

13 نظر به “بهترین وکیل در سعادت آباد را بشناسید! 8 وکیل در سعادت آباد تهران + اطلاعات تماس”

  • سمیرا ایمانی

    سپاس بسیار مفید بود

  • حامد

    درود
    شما آدرستون کجای سعادت آباده؟

  • mohadese

    آیا برای افترا صرفا شهادت شهود کافیه ؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      در مورد افتراء قولی بله با شهادت دو نفر مرد میتوان اثبات کرد.

  • مهدی

    یه چیزی که من شنیدم اتفاق می فته اینه که بعضیا برا تلکه کردن و گرفتن دیه خودشون رو میندازن جلو ماشین و خب شاید طبق قوانین راهنمایی رانندگی چون به عابر زدی مقصری ولی خب حقیقتش که اینطوری نبوده این جور موارد رو به کمک وکیل میشه تو دادگاه ثابت کرد بی گناهیو؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      بله حتماً داشتن وکیل می‌تواند کمک مضاعفی برای فرد باشد

  • دانیال رضایی

    اگر توی دعوا کسی رو بزنیم حتی اگه فوت نشه چطور میشه ثابت کرد که دفاع از خود بوده؟ با فرض اینکه ما دعوا رو شروع نکرده باشیم و طرف مقابل چاقو داشته باشه میشه ثابت کرد که دفاع از خود بوده؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      بله با توجه به اوضاع و احوال پرونده و وجود شرایط قانونی دفاع از خود امکان اثبات این موضوع وجود دارد. منتهی توجه داشته باشید که موضوع از مسائل تخصصی است و داشتن وکیل کمک زیادی به شما می‌کند

  • اشرفی

    ببخشید برای مراجعه به وکیل حتما باید تو ساعات اداری حضوری به دفتر مراجعه کرد یا امکانش هست که به صورت تلفنی یا چتی هم با وکیل مشاوره کرد؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      در صورت هماهنگی با وکیل امکان برقراری مشاوره غیر حضوری نیز وجود دارد

  • Hiva

    امکانش هست یه لیست قیمت برای خدمات مختلف تو سایت قرار بدید؟

نظر دهید