بهترین وکیل خانواده در تهران را بشناسید! معرفی 10 وکیل خانواده

بهترین وکیل خانواده

بهترین وکیل خانواده در تهران شخصی به شمار می‌آید که بتواند با دانش و آگاهی خود پرونده مدنظر شما را به سمت پیروزی حرکت دهد. دعاوی مربوط به بحث خانواده معمولاً بسیار گسترده هستند و به همین دلیل نیاز به بهره‌گیری از دانش و تخصص وکلای مجرب برای رسیدگی به آن‌ها حس می‌شود.

وکیل خانواده باید بتواند با بررسی کلیه شرایط کنونی شما، مسیر مناسبی را در این زمینه انتخاب کند تا بتوانید بدون مشکل خاصی به اهداف نهایی خود دست پیدا کنید. در ادامه این متن به هشت مورد از برترین وکلای خانواده در شهر تهران اشاره خواهیم کرد.

وکیل خانواده تهران

وکیل خانواده در تهران

انتخابی وکیلی که بتواند از عهده وظایف محول‌شده بر بیاید، کار آسانی نیست. این کار نیاز به تحقیقات فراوان دارد که شاید از عهده هر فردی بر نیاید؛ به همین علت در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی هشت وکیل برتر خانواده در تهران بپردازیم؛ پس ما را همراهی کنید.همچنین شما می توانید در خصوص پرونده خانواده، وکیل طلاق توافقی نیز اخذ نمایید.

1- محمد عطاریان (وکیل خبره)

وکیل خبره

اولین گزینه‌ای که به عنوان بهترین وکیل خانواده در تهران باید به آن اشاره کنیم، محمد عطاریان است. ایشان از سال 1390 تاکنون در زمینه وکالت مشغول به فعالیت هستند و سابقه درخشانی در این رابطه دارند. حضور در چندین وزارت‌خانه دولتی خود گواه آن است که جناب عطاریان نسبت به کلیه قوانین حقوقی از اشراف کاملی برخوردار هستند و می‌‌توانند برگ برنده شما محسوب شوند.

به منظور ارتباط با جناب عطاریان که بهترین وکیل چک برگشتی نیز محسوب می شوند، می‌توانید از دو روش مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی بهره ببرید. به طور کلی،  مشاوره حضوری به دلیل ارتباط مستقیم گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود و معمولاً تأکید بر انتخاب این روش است. البته در صورت نیاز می‌توانید از طریق تماس تلفنی نیز تمامی نیازهای خود را مطرح کرده و یک زمان مشاوره اختصاصی دریافت کنید.

با بهره‌گیری از دانش و تخصص محمد عطاریان می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت رسیدگی به پرونده حقوقی داشته باشید. ایشان از تمام تجربه و دانش و تخصص خود استفاده خواهند کرد تا بتواند پیچیده‌ترین دعاوی مربوط به این حوزه را به یک نتیجه مناسب و قابل‌قبول برای شما عزیزان برسانند. همچنین اگر در مورد موضوعاتی مثل خلع ید احتیاج به وکیل باتجربه داشتید، باید یادآور شویم ، ایشان یکی از بهترین وکیل خلع ید در تهران نیز هستند.

محمد عطاریان وکیل خانواده

اطلاعات تماس

2- دکتر احمد زهره‌وند

گزینه دوم در فهرست ما دکتر احمد زهره‌وند است. ایشان در حوزه‌های حقوقی مختلفی مشغول به کار هستند که از بین آن‌ها می‌توان به وکالت شرکت‌های تجاری،  رسیدگی به پرونده‌های ملکی و… اشاره کرد، اما تخصص اصلی دکتر زهره‌وند، پرونده‌های حقوقی خانوادگی به شمار می‌رود. ایشان لیست بالایی از پرونده‌های موفق در همین رابطه دارند و بهترین وکیل شمال تهران محسوب می شوند.

دکتر احمد زهره وند

دفتر دکتر زهره‌وند به عنوان بهترین وکیل خانواده در تهران آماده است تا به صورت بیست و چهارساعته تماس‌های دریافتی شما را پاسخ دهد. چندین وکیل متبحر در همین دفتر مشغول به کار هستند که می‌توانید از خدمات آن‌ها نیز به نفع خود بهره ببرید. به طور کلی باید بیان کرد که دفتر حقوقی دکتر احمد زهره‌وند یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای شما کاربران گرامی است که می‌توانید آن را در نظر داشته باشید.

اطلاعات تماس

3- بهاره فیض

اگر به دنبال یک وکیل خانواده خوب در تهران هستید، میتوانید به سرکار خانم بهاره فیض مراجعه کنید. بر طبق اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت خانم فیض ایشان تاکنون بیش از سیصد و چهل پرونده را با موفقیت به اتمام رسانده‌اند و توانسته‌اند رضایت هشتاد درصدی موکلان خود را دریافت کنند. تخصص سرکار فیض رسیدگی به پرونده‌های حقوقی خانوادگی است.

بهاره فیض

از جمله مهم‌ترین مواردی که در این دفتر حقوقی بر آن‌ها تمرکز می‌شود می‌توان به مهریه، نفقه، حضانت، طلاق، ازدواج و… اشاره کرد. بد نیست یاداور شویم که در موضوع طلاق این دفتر از بهترین وکیل طلاق در تهران برخوردار می باشد.

شما هر نوع پرونده حقوقی خانوادگی که در نظر دارید را می‌توانید به این دفتر حقوقی ارجاع دهید تا به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد. علاوه بر پرونده‌های خانوادگی، امکان ارائه پرونده‌های کیفری و چک نیز در همین دفتر حقوقی وجود دارد.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 09124478815
  • ایمیل: bahar.feiz@gmail.com
  • ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه ۹ الی 16:30 پنج‌شنبه 9 الی 15:30
  • آدرس: تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق شمالی (نفت)، خیابان دامغانی، پلاک ۳۸، واحد دو
  • وب‌سایت: https://baharefeiz.com

قبل از خواندن ادامه مطلب پیشنهاد میکنیم مطلب اثبات مالکیت را بخوانید.

4- سید علی شاه صاحب

سید علی شاه صاحب به عنوان یک حقوق‌دان و کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل آمادگی خود را جهت بررسی پرونده‌ حقوقی خانوادگی شما اعلام کرده است. ایشان نیز از جمله وکلایی محسوب می‌شوند که در حوزه کاری خود از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین جهت می‌توانید خیال راحتی از بابت دانش و اطلاعات حقوقی وی داشته باشید. امری که خود اهمیت زیادی در زمان انتخاب یک وکیل پایه یک خانواده در تهران دارد.

سید علی شاه صاحب

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سید علی شاه صاحب نسبت به پر کردن یک فرم ارتباطی اقدام کنید تا سریعاً درخواست شما مورد توجه قرار بگیرد. به هر روی باید بیان کرد که این وکیل مجرب نیز در لیست مربوط به انتخاب بهترین وکیل خانواده تهران قرار می‌گیرد که خود امر مثبتی محسوب می‌شود.

5- آذین طالبی

بررسی و پیگیری پرونده‌های حقوقی خانوادگی هیچ‌گاه کار ساده‌ای نبوده است. این پرونده‌ها معمولاً دارای جوانب مختلفی هستند که باید به طور کامل آن‌ها را مدنظر قرار داد، در غیر این صورت امکان دستیابی به یک نتیجه مثبت وجود نخواهد داشت.

در سایت خانم طالبی آمده:

 خانم آذین طالبی، وکالت خود را از سال 1389 شروع به کار کرده. خانم طالبی، وقایع و ادله خاص هر دعوا را به خوبی مورد بررسی قرار می‌دهد. با این بررسی سعی می‌کند، عوامل موثر را شناخته و با استفاده هوشمندانه از فنون دادرسی تا حد امکان رای دادگاه را به نفع موکل خود برگرداند.

وکیل آذین توکلی

ایشان تاکنون بیش از هشتصد پرونده را به پایان رسانده‌اند که آمار بسیار مناسبی به شمار می‌رود. شایان ذکر است که دفتر وکالت آذین طالبی در حوزه‌های دیگری همچون پرونده‌های کیفری، ملکی مثل اجرت المثل اموال و… نیز آماده خدمت‌رسانی به شما است.  به دلیل وجود تجربه مناسب و پرونده‌های موفق به تعداد بالا، ایشان نیز بهترین وکیل خانواده در تهران شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 09122989050
  • آدرس: تهران، بلوار آفریقا، خیابان ناهید غربی، پلاک ۱۷
  • وب‌سایت: vakilazintalebi.com

قبل از معرفی ششمین مورد پیشنهاد می کنیم، سری هم به مقاله بهترین وکیل طلاق توافقی بزنید.

6- مونا ترابی

مونا ترابی به عنوان یکی از وکلای مؤسسه حقوقی و کیفری عدالت آریایی می‌تواند به شما در زمینه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی خانوادگی کمک کند. تعداد پرونده‌های موفق این وکیل پایه یک دادگستری بالا است و به همین جهت می‌توان نسبت به تخصص و تجربه وی اعتماد داشت.

مونا ترابی وکیل

دوازده سال سابقه در زمینه پیگیری پرونده‌های حقوقی خانوادگی و تجاری موجب شده است تا مراجعین مختلف از انتخاب مونا ترابی راضی باشند و وی را به عنوان بهترین وکیل خانواده در تهران معرفی کنند. ایشان مهم‌ترین ویژگی خود را ارائه راهنمایی‌های مداوم و کاربردی به کلیه مراجعین می‌داند و بر این موضوع تأکید ویژه‌ای دارد. دفتر حقوقی عدالت آریایی (تحت‌نظر مونا تراپی) هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین خدمات خود را به متقاضیان مدنظر ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 09121979750
  • ساعات کاری:  همه روزه 9 الی 19
  • آدرس: میرداماد، خیابان مصدق شمالی، کوچه دامغانی، پلاک 38 واحد2
  • وب‌سایت: https://vakil-torabi.com

7- فاطمه یعقوبی

اگر به دنبال پیگیری پرونده‌هایی همچون فسخ نکاح، حضانت فرزند، درخواست نفقه و… هستید، می‌توانید به دفتر حقوقی فاطمه یعقوبی که بهترین وکیل تهران است، مراجعه کنید و از ایشان کمک بخواهید. ایشان کارشناس ارشد حقوقی خصوصی هستند و در پرونده‌های حقوقی، کیفری و همچنین پرونده‌های خانواده تخصص دارند. دفتر حقوقی ایشان مهم‌ترین هدف خود را تأمین کردن کلیه نیازهای مراجعین به بهترین شکل ممکن می‌داند.

در معرفی سایت خانم یعقوبی آمده:

وکیل فاطمه یعقوبی با سابقه بیش از 10 سال وکالت حرفه ای در زمینه دعاوی خانواده از قبیل مهریه، طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوجه، طلاق به درخواست زوج وتمکین آماده ارائه خدمات تخصصی به صورت مشاوره حقوقی و قبول کلیه دعاوی خانوادگی به شما عزیزان می باشد.

فاطمه یعقوبی
فاطمه یعقوبی وکیل

علاوه بر خانم فاطمه یعقوبی وکلای دیگری نیز در همین دفتر حقوقی مشغول به کار هستند که می‌توانید آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید. فاطمه یعقوبی از نظر تجربه نیز در سطح مناسبی قرار گرفته است و به همین جهت باید وی را بهترین وکیل خانواده در تهران دانست. در دفتر حقوقی ایشان امکان کسب مشاوره به صورت تلفنی و حضوری وجود دارد که می‌توانید از بین این دو مورد، گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 0912847866202144974361
  • آدرس: فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا، طبقه 6، واحد 4
  • وب‌سایت: https://yaghobilawyer.com

قبل از خواندن آخرین وکیل، پیشنهاد میکنیم مطلب بهترین وکیل کیفری تهران را نیز بخوانید.

8- مریم نصراللهی

آخرین موردی که قصد معرفی آن را داریم، دفتر حقوقی سرکار مریم نصراللهی است. ایشان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مرکز و همچنین یکی از اعضای کانون وکلای دادگستری آماده هستند تا در امور حقوقی مختلف از جمله پرونده‌های مربوط به دعاوی خانوادگی شما را راهنمایی کنند.

مریم نصراللهی

سابقه این وکیل مجرب به بیش از دو دهه می‌رسد که بخش اعظم آن با موفقیت در رسیدگی به پرونده‌های گوناگون همراه بوده است. ایشان که یکی از مجرب ترین وکیل انحصار وراثت هستند. مهم‌ترین مزیت خود را ایجاد یک ارتباط صمیمانه با مراجعین می‌دارد و در تلاش است تا کلیه خواسته‌های آن‌ها را مدنظر قرار دهد. شاید به همین دلیل باشد که برخی از افراد وی را به عنوان بهترین وکیل خانواده در تهران می‌شناسند.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 09125245491
  • ایمیل: info@nasrolahi.com
  • آدرس: نیاوران، مجتمع تجاری اطلس مال، واحد اداری A1 ،طبق A1 ،واحد 17
  • وب‌سایت: nasrolahi.com

9-زهره رستگار

بانو زهره رستگار، یک وکیل حقوقی مجرب و پرتلاش با بیش از 15 سال سابقه حضور در صحنه وکالت به خصوص خانواده است. تخصص وی شامل رسیدگی به پرونده‌های متعدد حقوقی، کیفری، خانواده و ملکی می‌باشد.

زهره رستگار

او با دانش عمیق خود در زمینه قوانین و حقوق، همچنین تجربه‌ی گسترده‌ای که از روز به روز افزایش می‌یابد، توانسته است اعتماد و رضایت موکلان خود را به دست آورد.

نمونه‌ی خدمات و فعالیت‌های این وکیل خانواده خانم در تهران:

– رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و کیفری در دیوان‌های مختلف
– وکالت در پرونده‌های خانواده از جمله طلاق، مطالبه مهریه و نفقه
– مشاوره و نگهداری حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌ها
– تنظیم و تدوین انواع قراردادهای حقوقی از جمله قراردادهای تجاری و شرکتی
– نمایندگی در دعاوی مربوط به مالکیت، اجاره و فسخ قراردادهای ملکی
– رسیدگی به پرونده‌های مربوط به مطالبات بانکی و امور مالی
– وکالت در دعاوی مربوط به جرایم اقتصادی، خلاف شرع و مشکلات مربوط به ملکیت، نفقه

جهت هماهنگی برای مشاوره حقوقی و اعطای وکالت به بانو ناهید جوادی، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید و وقت ملاقات خود را تعیین نمایید:

  • شماره تماس: 09121722840
  • شماره تماس دفتر: 02144141581
  • آدرس دفتر: تهران، خیابان ناصر حجازی، فردوس غرب، بین ورزی و پروانه، ساختمان نگار، پلاک 435، طبقه 3، واحد 2
  • وب سایت: https://zohrehrastegarlaw.com

10-سهیلا عرشی

سرکار خانم سهیلا عرشی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، یکی از وکلای برجسته زن در ایران به شمار می‌رود. ایشان با سال‌ها تجربه و تخصص در حوزه حقوق، به خصوص حوزه امور خانواده، مشهورند. این حوزه شامل درخواست‌های طلاق از طرف زن ، طلاق توافقی، دعاوی مهریه و نفقه، حضانت فرزندان، اجرا و تنفیذ طلاق‌های صادره از دادگاه‌های داخلی و خارجی، و پیگیری دعاوی مرتبط می‌شود.

سهیلا عرشی

علاوه بر این، ایشان در زمینه مسائل ملکی، ارث و وصیت، و قراردادهای مدنی و تجاری نیز به موکلان خود خدمات حقوقی ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است که خانم عرشی توانایی ارائه این خدمات را در داخل و خارج از کشور دارا می‌باشند.

سخن پایانی

دعاوی حقوقی انواع مختلفی دارند و از بین آن‌ها می‌توان به دعاوی خانوادگی نیز اشاره کرد. به منظور پیگیری پرونده‌های مربوط به این موضوع مثل خیانت در امانت و … باید به سراغ وکلایی بروید که در همین زمینه تخصص دارند و در واقع یک وکیل خانواده محسوب می‌شوند. در شهر تهران می‌توان وکلای خانواده مختلفی را جستجو کرد.

محمد عطاریان

بهترین وکیل خانواده در تهران شخصی به شمار می‌آید که با بررسی کلیه جوانب پرونده شما بهترین راهکارها را برای رسیدن به اهداف مدنظرتان ارائه دهد. محمد عطاریان با سال‌ها تجربه در این زمینه آماده است تا چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی به کلیه نیازهای شما عزیزان پاسخ دهد و در این مسیر همراهتان باشد. همچنین این اشخاص بهترین وکیل خانواده در تهران هستند.

 

سوالات پرتکرار

بهترین وکلای خانواده تهران کدامند؟

از وکیل خوب خانواده در تهران میتوان به محمد عطاریان، بهاره فیض، آذین طالبی، فاطمه یعقوبی و… اشاره کرد.

وکیل خانواده به چه اموری رسیدگی می کند؟

از موارد مربوط به خانواده میتوان به نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت، نفقه فرزند، نفقه زوجه حضانت فرزند تعیین حق ملاقات فرزند مشترک، الزام به تمکین، مطالبه نفقه و اجرت المثل و… اشاره کرد.

آیا وکیل خانواده می تواند وکیل طلاق هم باشد؟

بله برای طلاق نیز می توانید پرونده خود را به وکیل خانواده بسپارید و امور خود را در این خصوص انجام دهید.

administrator

17 نظر به “بهترین وکیل خانواده در تهران را بشناسید! معرفی 10 وکیل خانواده”

  • معین

    سلام
    یه سوال
    اگر خانمی بدون اجازه شوهرش، فرزندش رو سقط کنه بعد اگر همسرش متوجه بشه میتونه ازش شکایت کنه ؟ و مجازاتش در چه حدیه ؟

    • VakileKhebreh

      بله امکان شکایت وجود دارد.
      مجازات مادر با لحاظ سن جنین، پرداخت دیه است.

  • محمدی

    سلام
    متوجه شدم همسرم بهم خیانت کرده، میخوام طلاق بگیرم الان، مهریه من نصف سهم الارث ایشون به علاوه 110 سکه هست. میخواستم ببینم بجز سکه ها، (با توجه به اینکه پدرشون زنده هستن) بخش سهم الارث هم به من میرسه یا نه؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      در حال حاضر فقط ۱۱۰ سکه را می توانید مطالبه کنید.
      مادامی که پدر همسرتون در قید حیات هستند، مطالبه نصف سهم‌الإرث ممکن نیست. چون هنوز همسر شما ارثی نبرده‌ است تا نصف آن به شما تعلق بگیرد

  • مرضیه

    آیا مرد میتونه بدون اذن همسری که داره باهاش زندگی میکنه بره ازدواج کنه؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      قانوناً تخلف است و موجب ایجاد حق طلاق برای زن خواهد شد.

  • آرمیتا

    سلام دوستان یه سوالی که داشتم برای پرونده طلاق و گرفتن مهریه کامل و حق حضانت بچه ها با کدوم یکی از این وکیل هایی که اینجا معرفی شده کار کردین؟ کدوم یکی از بزرگواران تو این زمینه موفق ترن

  • مائده

    آیا برای قمارباز بودن هم میشه از همسر طلاق گرفت یا نیاز به دلایل دیگه و موجه تری هست؟ من همسر دوستم با اینکه وضع مالیش خوبه همش داره قمار می کنه بعضی وقتام می بره ها ولی انگار معتادش شده همش وقتش پره و استرس داره و پرخاشگری میکنه خیلی وقتا

    • VakileKhebreh

      با سلام
      در صورت اثبات بله. مطابق شروط عقدنامه اشتغال مرد به شغلی که مغایر حیثیت و شئون خانوادگی زوجه باشه باعث ایجاد حق طلاق برای زوجه خواهد شد.

  • مهدیار

    سلام روزتون بخیر باشه اگر فردی با برادرش سر ارث و سهم شراکت تو کسب و کار مشکل داشته باشه آیا بازم باید به وکیل خانواده مراجعه کنه؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      بله مطالبات ارث از موضوعات تخصصی حقوقی هستند و نیاز به وکیل دادگستری دارند

  • هما

    ببخشید اگر خانوم به دلیل کتک خوردن از همسر قصد جدا شدن داشته باشه آیا وکیل خانواده می تونه کمک کنه؟ و یه سوال دیگه آیا در صورت مراجعه به پزشک قانونی میشه در خواست دیه هم کرد؟

    • VakileKhebreh

      با سلام
      بله با توجه به اینکه در این موارد نیاز به طرح دعاوی چندگانه وجود دارد اهمیت حضور وکیل بسیار حیاتی است

  • Donya

    بنا بر تجربه خودم و یکی دیگه از دوستانم این توصیه رو می کنم که اگر تو دعاوی خانوادگی یقین دارید که حق با شماست زمانی که طرف مقابل وکیل گرفته شما هم حتما یه وکیل خانواده بگیرید باور کنید که خیلی کار سریع تر و با حرص خوردن کمتر انجام میشه

    • VakileKhebreh

      با سلام
      درست است. توصیه می شود حتی در صثرتی که طرف مقابل وکیل نداشته باشد شما وکیل بگیرید. مباحث قانونی و حقوقی اشتباه پذیر نیستند

  • ziba

    سلام من می خوام طلاق توافقی انجام بدم شما قبول می کنید؟

نظر دهید